Spring til indhold

Rock The 90’s

17. dec. 2022 | 18:30

90’er hits for fuld udblæsning

Så er der en ekstra julegave klar til jer lidt før jul: Gratis koncert i Emanuel lørdag den 17. december kl. 18.30 med Rock The 90’s. Her kan I få genopfrisket 90’ernes største hits, som de blev serveret af Nirvana, Green Day, Pearl Jam, Red Hot Chilli Peppers og mange andre af datidens populære rockbands.

Musikerne i Rock The 90’s har stor musikalsk erfaring og har prøvet stort set alt fra pop til metal. Men nu er de tilbage til deres egne rødder, og når de går på scenen, er det for at genskabe ånden fra 90’ernes rockhistorie og give publikum en fed fest med fuld drøn på.

Bandets bassist, Michael Hansen, er frivillig i Emanuel, og det er Michael, der arrangerer koncerten den 17. december, hvor alle er velkomne.

Derudover består bandet af sangeren Jackie Petersen, Peder Kjeldbjerg på trommer og Kenneth Bergstrøm på guitar.

Glæd jer til en forrygende aften, hvor både kendte og mindre kendte rockhits fra 90’erne bliver leveret med så stor spilleglæde og nerve, at I vil føle jer sat tilbage til den tid.

Læs mere om bandet her: rockthe90s.dk
Få smagsprøver her: youtube.com/@rockthe90s

Rock The 90's
ALLE ARRANGEMENTER

Parkering ved Emanuel

På parkeringsområdet ved Emanuel på Tøndervej 38a er der plads til ca. 20 biler, og på den modsatte side af Tøndervej er der tre parkeringsbåse lige over for Emanuel.

Ved botilbuddet Rosenvænget på Tøndervej 47 er der yderligere 20 parkeringspladser til rådighed.

Mellem Emanuel og Rosenvænget er der ca. 300 meter.