Hjem » Arrangementer » Mit Teater: Da Lilleræv blev STOREBROR

Mit Teater: Da Lilleræv blev STOREBROR

14. apr. 2024 | 14:30

Søndag den 14. april får vi i Emanuel besøg af ræven, nemlig Lilleræv der er blevet storebror. Og hvordan er det så at blive storebror og ikke længere være den eneste ene? Som så mange børn har oplevet før Lilleræv, kan det være både svært og sorgfyldt. Og hvad stiller man op?

Da Lilleræv bliver storebror, stjæler hans nye lillesøster mors kærlighed. Lilleræv går alene ud i skoven, hvor han møder fru Hjort, der på utraditionel vis hjælper ham med at genvinde kærligheden.

Mit Teater har i samarbejde med Syddjurs Egnsteater lavet en rigtig sød historie, fortalt så I kommer tæt på rævefamilien og andre dyr i skoven.

De medvirkende er Tina Steen Jensen og Tine Grauengaard, og instruktion og scenografi har Hans Nørregaard stået for.

Forestillingen henvender sig til de 3 – 8 årige (og deres familier). Den starter kl. 14.30 og varer ca. 30 minutter

Lidt om teatret: Mit Teater er startet i 2017 af dramatiker og skuespiller Tine Grauengaard, skuespillerne Tina Steen Jensen og Rasmus Reiersen, instruktør Lotte Wagner, cand.pæd.psyk. Annette G. Nielsen og dramaturg Dorit Wium- Andersen. Deres formål er at skabe ny dansk dramatik for børn, unge og voksne, der rører hjerne og hjerte.

Og som en nyhed kan de fortælle, at de er inviteret til Festival of Wonder i 2024. Læs mere om festivalen her: Festival of Wonder

Mit Teater: Da Lilleræv blev STOREBROR