Hjem » Arrangementer » Korworkshop med Jakob Bobjerg Nielsen

Korworkshop med Jakob Bobjerg Nielsen

10. okt. 2023 | 18:30 - 21:30

De lokale kor Sing’n Swing og Skærbæk Egnskor er gået sammen om en spændende workshop med Jakob Bobjerg Nielsen i Emanuel tirsdag den 10. oktober kl. 18.30 – 21.30. Arrangementet indgår i Kulturdagene 2023 i Tønder Kommune.

Jakob er uddannet fra Det Danske Musicalakademi, og han har en anderledes tilgang til det at undervise kor end den, vi almindeligvis møder.

Med sin tilgang til korarbejdet giver Jakob sangerne gå-på-mod og tro på egne evner, og han bryder de barrierer, som nogle gange blokerer for, at vi synger af hjertens lyst.

Deltagerne vil opleve forskellige måder at lære på – vi skal både prøve ved hjælp af noder og uden noder – men det kan siges kort: Alt i alt venter der deltagerne en spændende oplevelse.

Sing’n Swing og Skærbæk Egnskor glæder sig til denne workshop – men der er plads til lidt flere korsangere, så derfor er det muligt for andre at købe billet – men der et begrænset antal til rådighed.

Deltagerne må meget gerne have erfaring med at synge i kor.

Jakob Bobjerg har 20 års undervisningserfaring inden for musik, korsang og teater. Han har også medvirket i flere film som skuespiller ogværet kapelmester og dirigent på kendte og populære musicals, bl.a. Hair, Skatteøen, Grease, Midt om Natten, Rent, Hairspray, Catch Me If You Can, High School Musical og senest Rock of Ages.

Korworkshop med Jakob Bobjerg Nielsen