Hjem » Arrangementer » Glant Awten med Annemette Krab

Glant Awten med Annemette Krab

24. jun. 2024 | 19:00 - 22:00

Gennem mange år har Annemette Krab holdt Glant Awten med fuldt hus på Annemettes Bondegård ved Gram. Da hun solgte bondegården, blev Glant Awten ”hjemløs”, og det er baggrunden for, at Annemette nu holder Glant Awten forskellige steder. Vi er så glade for, at Emanuel får lejlighed til at byde på dette fine tilbud.

Glant Awten har et fast koncept med en god blanding af fællessange, dansemusik for det voksne publikum, en lille historie og hyggeligt samvær.

Vi starter med snitter kl. 19, får kaffe og småkage kl. 21 og vi slutter kl. 22.

Der er reserveret plads til dig, når du kommer uanset, om du kommer alene, eller I er flere.

Prisen for denne hyggelige aften er 150 kr. pr. person inkl. tre snitter.

Køb billet senest fredag d. 21. juni via linket ovenfor eller ved henvendelse til Tove Tersbøl,tlf. 20 70 57 28

Glant Awten med Annemette Krab