2015 – Bodil Bjerre

På sin egen stille og vedholdende måde har Bodil Bjerre ydet en stor kulturel indsats i mange sammenhænge i området.
Mange andre foreninger og sammenslutninger har nydt godt af hendes arbejdskraft og engagement.
Hun og hendes mand bakkede straks op om tanken med at omdanne Emanuelskirken til kulturhus og kom i huset fra første færd.
Hun har siddet i Emanuels bestyrelse, har været medlem af cafégruppen, og hun har stillet sig til rådighed som frivillig hjælper ved mindesamvær.
Hun har udført mange forskellige ad. hoc-opgaver i foreningen, og hun har forfattet hæftet om Skærbæk Frimenighed.