Spring til indhold

Kære medlemmer af foreningen Emanuel.

Torsdag d. 9. sept. kl. 19 holder vi ”generalforsamlingsfest” i Emanuel.

Tilmelding foregår ved, at I ”køber” gratis billet på følgende link:

Det er slet ikke nødvendigt at medbringe billetten. Du står på vores deltagerliste, når du går ind og registrerer dig.

Det bliver helt sikkert en festlig og munter aften med fællessang, uddeling af kulturprisen, fortælling om Emanuels situation samt hyggeligt samvær, hvor vi kan nyde igen at være sammen.

Endelig er foreningen som sædvanligt vært ved et let traktement, som denne gang er portionsanrettet, så vi undgår at skulle stå tæt sammen i madkø.

Vi glæder os til at se jer til en fin aften, hvor vi samles om vort dejlige kultur- og forsamlingshus – Emanuel.

Sidste frist for tilmelding er mandag d. 6. sept.

Parkering ved Emanuel

På parkeringsområdet ved Emanuel på Tøndervej 38a er der plads til ca. 20 biler, og på den modsatte side af Tøndervej er der tre parkeringsbåse lige over for Emanuel.

Ved botilbuddet Rosenvænget på Tøndervej 47 er der yderligere 20 parkeringspladser til rådighed.

Mellem Emanuel og Rosenvænget er der ca. 300 meter.