Film fra mindehøjtideligheden d. 5. maj.

I dag har vi traditionen tro holdt en mindehøjtidelighed ved mindebrønden over for Emanuel.

Desværre tillader forsamlingsforbuddet ikke, at vi, som det er sædvane, kunne samles over en kop kaffe, synge og høre tale i  Emanuel.

Her følger et link til en film, som Tommy B. Nielsen har lavet, om dagens højtidelighed:

Jeg håber, I vil nyde filmen.

I onsdags afholdt vi Emanuels digitale generalforsamling. I kan læse referater fra generalforsamlingen på hjemmesiden under punktet “Foreningen”

I må allerede nu sætte kryds i kalenderen ved d. 9. sept. hvor vi vil holde en “generalforsamlingsfest”, hvor vi vil samle de punkter op, som ikke egnede sig til den digitale generalforsamling. Vi vil mindes afdøde medlemmer, høre uddybning af beretning, overrække kulturpris, nyde samvær, sang og et lille traktement m.m.

Venlige hilsener fra Tove Tersbøl.