Hjem » Arrangementer » Portræt af Putin og hans Rusland

Portræt af Putin og hans Rusland

19. jan. 2023 | 19:30

Leif Davidsen fortæller om Putin og Rusland

Arrangementet er udsolgt. Men der er mulighed for at blive skrevet på venteliste. Klik på knappen “Køb billet”

Torsdag den 19. januar kl. 19.30 holder Leif Davidsen et foredrag i Emanuel i Skærbæk med titlen “Portræt af Putin og hans Rusland”. Efter foredraget bliver der også lejlighed til at stille spørgsmål til foredragsholderen. Arrangementet er et samarbejde mellem Foreningen Norden, Historisk Forening og Emanuel.

Leif Davidsen har været DRs korrespondent i Moskva og har rejst meget både i det tidligere Sovjetunionen og det moderne Rusland. Han er derfor en af vores største kendere i dag af russiske forhold og har stor viden om den russiske befolknings levevis og hverdag. Samtidig er Leif Davidsen en af vores bedst kendte og mest læste forfattere med en lang række spændingsromaner på CV’et.

Leif Davidsen

Portræt af Putin og hans Rusland