Spring til indhold
Hjem » Arrangementer » Caféeftermiddag med Mats Rudklint. AFLYST p.gr.a. Covid-19.

Caféeftermiddag med Mats Rudklint. AFLYST p.gr.a. Covid-19.

28. feb. 2021 | 14:00 - 16:00

Pris: 60 kr. inkl. kaffebord

En svensker i Vestjylland

– noder og unoder fra Småland

Mats Rudklint bor i Vester Vedsted, men han er født og opvokset i Småland.

Der venter tilhørerne et sjovt og underholdende musikalsk foredrag, hvor Mats Rudklint fortæller om hvordan han, som svensker, har oplevet det at komme fra Småland til Vestjylland.

På en sjov og let måde fortæller han om de noget forskellige kulturer han har oplevet, selvom både Danmark og Sverige er nordiske lande.

Mats Rudklint kommer omkring både musikken, sproget, maden og menneskene – med et glimt i øjet!

Hele foredraget er krydret med skøn dansk og svensk musik og fællessang, så publikum får en kulturel og musikalsk oplevelse med hjem, som de sent vil glemme.

Caféen er en debatskabende aktivitet i et samarbejde mellem Skærbæk Egnskor, Sing’n Swing og Emanuels café.

Endnu en hyggelig caféeftermiddag – ikke mindst for de sangglade i alle aldre.

Caféeftermiddag med Mats Rudklint. AFLYST p.gr.a. Covid-19.
ALLE ARRANGEMENTER

Parkering ved Emanuel

På parkeringsområdet ved Emanuel på Tøndervej 38a er der plads til ca. 20 biler, og på den modsatte side af Tøndervej er der tre parkeringsbåse lige over for Emanuel.

Ved botilbuddet Rosenvænget på Tøndervej 47 er der yderligere 20 parkeringspladser til rådighed.

Mellem Emanuel og Rosenvænget er der ca. 300 meter.