Hjem » Arrangementer » 25 år med Sing’n Swing – en tur ad Memory Lane

Besøg Sing’n Swings hjemmeside: https://singnswing.dk

25 år med Sing’n Swing – en tur ad Memory Lane

• søndag den 3. april kl. 15.00

Jubilæumspotpourri over nogle af korets numre gennem årene – f.eks. Elvis, Beatles, Oscar Peterson, Simon/Garfunkel, Cohen, Shubidua

Gennem 25 år har sangere fra Vadehavsregionen mødtes i Kultur- og Forsamlingshus Emanuel i Skærbæk. Med Tove Tersbøl som korleder er der tirsdag aften blevet sunget rock, pop, jazz, gospel, ballader, evergreens og afrikansk musik. Det er blevet til en lang række koncerter i ind- og udland med besøg og optræden i 8 lande.

Jubilæet var først planlagt til fejring med to identiske koncerter – nemlig søndag d. 3. april kl. 15 og tirsdag d. 5. april kl. 19.30. Da den ene koncert hurtigt var udsolgt, er koncertrækken blevet udvidet med en koncert mere – nemlig mandag d. 4. april kl. 20.

Jubilæumskoncerterne bliver en rejse ad ”Memory Lane”. Korets 42 sangere byder ind med et potpourri med mere end 30 sange fra alle genrer. Det er sange, der gennem årene har fået klapsalverne frem. Jubilæumskoncerterne afvikles med Tove Tersbøl som dirigent og med Mats Rudklints band.

25 år med Sing'n Swing - en tur ad Memory Lane
ALLE ARRANGEMENTER