Kære ven af Emanuel –

Når du får denne hilsen, er det fordi, du er frivillig i Emanuel eller du tidligere har hjulpet os med ad hoc-opgaver.

Nu er samfundet ved at lukke op igen, og for Emanuel betyder det, at der igen kan holdes fester, cafe-eftermiddage, koncerter mv.

Men inden vi kan sige pænt goddag til gæsterne, vil vi gerne ha’ gjort huset klar til velkomst! Vi taler ikke om hovedrengøring, for det gjorde vi i februar 2020, men en god rengøring og gennemgang af huset.

Det betyder, at vi gerne vil have din hjælp tirsdag den 18. maj og/eller onsdag den 19. maj fra kl. 9 – ca. 13. Hvis du kun kan deltage et par timer, er vi naturligvis også taknemlig for det.

Arbejdsopgaverne kan eksempelvis være:

• vaske vinduer, overflader i køkkenet, afkalke kaffemaskine, støvsuge og vaske gulve, fjerne spindelvæv….

og udenfor:

• vaske vinduer, feje, fjerne større nedfaldne grene, køre til genbrugspladsen med div. affald, køre returemballage til SuperBrugsen…

Vi vil se frem til at høre fra dig, hvis du har tid og lyst til at hjælpe os, og giv også gerne besked, hvis svaret er nej. Så ved vi, at du har fået denne mail.

Send en SMS til Kirsten Dahlmann på mobil 61 74 05 95 eller Else Monska på mobil 40 77 60 57 gerne inden søndag den 16. maj – det vil glæde os!